Hoe kunnen we je helpen? Kijk hieronder naar de meest gestelde vragen. Kom je er alsnog niet uit, stuur ons dan een berichtje via het kopje contact
Populairste onderwerpen
DELIVERY
Return
Payment
Veelgestelde vragen
Bestellen
Betalen
Verzenden
Retourneren/ ruilen
Productinformatie
Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen of als je hulp nodig hebt bij het bestellen dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef aan waar je mee geholpen wilt worden, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Zolang je bestelling nog in behandeling is, is dat mogelijk. Via het contact formulier kan je aan ons doorgeven wat je graag nog zou willen toevoegen. Wij zullen dan voor je kijken of dit mogelijk is.
Wij raden aan om eerst in je spam folder te kijken of de mail niet hier terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag. Wij checken dan voor je of de bestelling goed is door gekomen. Als dat zo is, dan mailen we alsnog de bestelbevestiging.
Deze codes verstrekken wij via social media of via de nieuwsbrief.
Helaas is het niet meer mogelijk om de korting nog toe te passen op bestellingen die al betaald zijn.
Wij kunnen voor je kijken of we het desbetreffende product kunnen bijbestellen. Neem hiervoor contact met ons op.
Met oog op het milieu printen wij geen facturen, dit omdat de factuur digitaal verstuurd wordt aan de klant. Als je een account bij ons hebt, kan deze ook terug vinden in je klant account. Je kan er dan zelf voor kiezen om de factuur te printen. Mocht je de factuur niet via de mail hebben ontvangen dan kan er altijd contact met ons opgenomen worden. Wij zenden je deze dan alsnog via de mail.